Порядок звернення споживачів

Звернення, скаргу, претензію, вимогу до товариства можна подати у письмовому вигляді шляхом:
1) направлення листа за адресою: 01010, м.Київ, вул.Московська 8-Б;
2) на електронну пошту: info@entraidgroup.com.ua;
3) використання зворотнього зв’язку в меню “Контакти”.

У зверненні, скарзі, претензії, вимозі обов’язково повинна бути зазначена наступна інформація:
1) для фізичної особи – прізвище, ім’я, по батькові; для юридичної особи – найменування;
2) засоби зв’язку (адреса, номер телефону, електронна пошта);
3) чітко викладена суть пропозиції, заяви, скарги, вимоги;
4) підпис заявника.
Без вищевказаної інформації звернення, скарга, претензія, вимога не розглядаються.

Розгляд відбувається протягом 2 робочих днів з моменту отримання. Результати розгляду направляються заявнику на вказану ним поштову або електронну адресу.

Звернення, скаргу, претензію, вимогу до товариства можна подати також через мобільний додаток, який можна завантажити з Google Play та App Store за назвою EnergyOnline

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів.

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів з метою оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

Дії працівників споживача або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:

Строк подачі інформації: негайно.
Кому подається інформація: до Кол-центру за номером (066) 759 92 97 або на електронну адресу info@entraidgroup.com.ua (в темі листа зазначається “Загроза безпеці”).
Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події, сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку, що вказані вище.

Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці:

Строк подачі інформації: негайно.
Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, а також до до Кол-центру за номерам (066) 759 92 97 або на електронну адресу info@entraidgroup.com.ua (в темі листа зазначається “Загроза безпеці”)
Порядок дій: керівники на місцях перш за все повинні об’єктивно оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій у майбутньому.